چرا باید از ابزارهای بازاریابی و معیارهای سنجش برای اندازه‌گیری عملکرد خودمان در بازاریابی استفاده کنیم؟

در دو مقاله‌ی قبلی درباره‌ی مأموریت و چشم انداز کسب و کار توضیح دادیم؛ حالا به بحث سنجش عملکرد و ابزارهای بازاریابی رسیده‌ایم که بخش دیگری از تهیه‌ی پلن بازاریابی است.

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کسب و کار اینترنتی روزانه 500 هزار تومان تعيين وقت سفارت فاخته پرواز دلنوشته های خورشید تولید بهره ور دانستنی های دزدگیر اماکن و ساختمان ها خبر 24 لوله بازکن 24 تبلیغات | مشاوره | اموزش | دیجیتال | مارکتینگ | محتوا | بازاریابی دانلود فایلهای روز