چرا باید از ابزارهای بازاریابی و معیارهای سنجش برای اندازه‌گیری عملکرد خودمان در بازاریابی استفاده کنیم؟

در دو مقاله‌ی قبلی درباره‌ی مأموریت و چشم انداز کسب و کار توضیح دادیم؛ حالا به بحث سنجش عملکرد و ابزارهای بازاریابی رسیده‌ایم که بخش دیگری از تهیه‌ی پلن بازاریابی است.

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

طراحی و ساخت پروژه های AVR - ARM - PLC مــاه ولــاء Heather Timothy Neutral Jorge افکار مجازی داملا موزیک مهاجرت دانلود طرح جابر